x-kom dla firm Usługi Helpdesk od x-komu
Dobór sprzętu, konfiguracja, serwis i pełne wsparcie 24/7
Z usługą Helpdesk możesz spać spokojnie. Nasi eksperci zareagują, na każdy problem Twojego sprzętu, oprogramowania lub sieci. A jeśli uznasz, że potrzebujesz wymiany sprzętu – pomogą dobrać odpowiednie komponenty, skonfigurują je i zadbają, aby działały prawidłowo.
Nie musisz mieć własnego działu helpdesk. Gdy potrzebujesz pomocy kupujesz usługę doraźnie lub korzystasz ze swojego pakietu subskrypcji – co skraca czas reakcji.
Zyskujesz Single Point of Contant (SPOC) - jeden dedykowany kontakt do wszystkich spraw związanych z IT. Bez względu na to, czy potrzebujesz pomocy technicznej, doradztwa sprzętu - wszystkim zajmuje się x-kom. To gwarantuje Ci nie tylko wygodę, ale również spójność komunikacji, kompleksowe wsparcie i najlepsze warunki cenowe na sprzęt IT w ramach współpracy.
Jesteśmy dostępni 24/7. Twoim zgłoszeniem zajmiemy się w mniej niż 4 godziny i dobierzemy takie działania, żeby rozwiązać, go jak najszybciej.
Sprawdzimy, czy Twoje systemy działają wydajnie: bez zbędnych obciążeń i luk w zabezpieczeniach. Zadbamy o konfigurację usług, aktualizacje, kontrolę dostępu i ochronę przed zagrożeniami z sieci. Dzięki temu Twoja firma działa szybciej, stabilniej i bezpieczniej – bez kompromisów.
Zadbamy o prawidłowe działanie Twojej infrastruktury — od sieci lokalnych i VPN-ów, przez serwery i backupy, aż po komputery pracowników. Monitorujemy sprzęt, aktualizacje i wydajność, a w razie awarii szybko reagujemy. Dzięki temu wszystko działa płynnie i bez zbędnych przestojów.
Doradzimy, jakie rozwiązania technologiczne najlepiej sprawdzą się w Twojej firmie — niezależnie od branży i skali działalności. Pomożemy dobrać sprzęt i licencje dopasowane do Twoich realnych. Dzięki temu unikniesz nietrafionych zakupów i zbędnych kosztów.
Pomożemy Twojej firmie bezpiecznie przejść do pracy w chmurze — od wyboru platformy po pełną konfigurację. Uruchomimy zdalny dostęp do danych i aplikacji, zapewniając jednocześnie kontrolę, szyfrowanie i zgodność z politykami bezpieczeństwa. Twoi pracownicy zyskają elastyczność, a Ty kontrolę nad środowiskiem IT.
Zakres usług, model współpracy dopasujemy do Twoich potrzeb — niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę produkcyjną, urząd czy instytut badawczy. Możesz zlecić nam pojedyncze zadania lub powierzyć całą opiekę IT. Reagujemy wtedy, kiedy trzeba, i działamy tak, jak tego oczekujesz — bez sztywnych schematów.
Nie musisz tworzyć struktury działu, rekrutować specjalistów, inwestować w sprzęt. Dostajesz w ramach usługi zespół, który działa tylko wtedy, gdy jest potrzebny.
Zyskujesz
Nie musisz tworzyć działu IT, żeby mieć opiekę IT.
Możesz zlecić nam opiekę nad mniej krytycznymi obszarami, zgłoszeniami, monitorowaniem sieci czy aktualizacjami. Nasza usługa nie zastępuje zespołu — tylko odciąża go tam, gdzie jest to niezbędne.
Zyskujesz
Nie musisz tworzyć działu IT, żeby mieć opiekę IT.
Idealny dla firm, które potrzebują podstawowego wsparcia IT. To bezpieczny start w świat zewnętrznego Helpdesku.
+ 280 zł za każdą dodatkową godzinę
Skład pakietu:
Najczęściej wybierany
To dobry wybór, jeśli Twoja firma rozwija się i potrzebuje czegoś więcej niż tylko doraźnego wsparcia.
+ 280 zł za każdą dodatkową godzinę
Skład pakietu:
Kompleksowa obsługa IT dla firm, które potrzebują niezawodnego wsparcia na co dzień.
+ 280 zł za każdą dodatkową godzinę
Skład pakietu:
Masz specyficzne wymagania? Przygotujemy rozwiązanie skrojone na miarę.
Usługę wycenimy po rozmowie z Tobą
Idealny dla firm, które potrzebują podstawowego wsparcia IT. To bezpieczny start w świat zewnętrznego Helpdesku.
+ 280 zł za każdą dodatkową godzinę
Skład pakietu:
Najczęściej wybierany
To dobry wybór, jeśli Twoja firma rozwija się i potrzebuje czegoś więcej niż tylko doraźnego wsparcia.
+ 280 zł za każdą dodatkową godzinę
Skład pakietu:
Kompleksowa obsługa IT dla firm, które potrzebują niezawodnego wsparcia na co dzień.
+ 280 zł za każdą dodatkową godzinę
Skład pakietu:
Masz specyficzne wymagania? Przygotujemy rozwiązanie skrojone na miarę.
Usługę wycenimy po rozmowie z Tobą
Funkcja
Liczba godzin pracy specjalisty (Miesięcznie)
2 godziny
3 godziny
25 godzin
Poziom wsparcia
Specjalista
Specjalista i Starszy specjalista
Specjalista i Starszy specjalista
Czas reakcji (SLA)
8h
4h
2h
Konsultacje IT
Rozbudowa sprzętu (RAM, dyski itp.)
Instalacja oprogramowania
Konfiguracja urządzeń końcowych (PC, laptop)
Konfiguracja urządzeń sieciowych (router, switch, UTM)
Konfiguracja usług chmurowych (Microsoft 365)
Projektowanie i wdrażanie sieci LAN / Wi-Fi / VPN
Cyberbezpieczeństwo
Optymalizacja kosztów IT
Konfiguracja serwerów i macierzy dyskowych
Testy penetracyjne (wewnętrzne)
Compliance (RODO / ISO / KRI / NIS2)
Zarządzanie oprogramowaniem i licencjami
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 godzin. Jeśli napiszesz do nas do 14:00 w dzień roboczy – odpowiedź dostaniesz tego samego dnia.
✅ Formularz wysłany
Nasz ekspert B2B skontaktuje się z Tobą najszybciej jak to możliwe.Wysłaliśmy kopię tej wiadomości na adres:
Wypełnij ponownie